Svar på tal.

För det första så finns det seriöst människor som har kritiserat mig för att jag rankar "Dansbanskampen" som är ett genom uselt program. Det finns bara ett svar på detta. Ni som hävdar detta är uppenbarligen sinnesjuka alternaivt förläskade i 90 talet, vad som är värst av dessa kan jag ej svara på då jag inte vill tänks i sådana banor.

Heroes? Heroes är helt enkelt inte lika kompetent som Extras, Entourage eller South Park.
Heroes funkar att kolla på när man har tråkigt ( 92.5 % av min vakna tid då jag inte ser på film eller fotboll).
Heroes är linjärt, förutsägbart, långtråkigt, usla skådisar samt värdelösa på att avsluta sina säsonger.
Extras å andra sidan gör allting helt perefket och har en dryghets faktor som är snudd på oändlig, dessutom så får man njuta av Orlando Blooms fantastiska talang..... (IRONI)  han är dock hyfsad i Extras vilket är ett enormt cred till serien då herr Bloom annars larvar runt i stövlar och leker Pirat.

Ser även att någon klok själ ger beröm för att jag nämnde Vigor & Råttan vilket denna person gör fullständigt rätt då detta är TV när den är som bäst.

Snart är det jullov, det har jag sett fram emot en tid nu och jag hoppas att bli störd så liet som möjligt så att jag kan njuta till fullo av Fritz Lang boxen jag just skaffat mig. Hoppas också på snö och julmust i den ordningen.

Nu ska jag åka och hämta min bror på Romaskolans Juldisko (HAhahaahah)
Kommer att bli jätte roligt att skämma ut honom med att tuta skrika g¨å in och hämta honom framför alla ( man kommer givetvis 5 min för tidigt) Samt köra framår alternativt backa när han ska gå in i bilen.
varför hade jag aldrig en häftig storebror??

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0