Topplistor.

Har efter en dag full av besvikelser beslutat mig för att öppna bloggen igen., Dagens Tema är topplistor! Klara färdiga gå!

De bästa programen inom Public service?
1 På spåret ( givet)
2 123 Saker
3 När Vigor åt en hel råtta! under ett Packat &klart avsnitt i Peru.

De sämsta programen inom Public Service?
1 Dansbandskampen.
2 Rederiet ( Johannes Brost säger allt och lite till)
3 Andra Avenyn

Bästa Tv-serierna
1 South Park
2 Extras!
3 Entourage

Sämsta tv-serierna
1 Första andra tredje!
2 Greys Anatomy
3 Vem kan slå Filip och Fredrik.

Mest Bissara sakerna någonsin.
1 Att Blondinbella är Sveriges mest "googlade" person, ( Herregud)
2 Att Linda Rosing är sveriges nästmest "googlade" person.
3 Att Tom Cruise har stämt South Park på en hiskilig summa pengar.

Mest överskattade filmerna.
1 Matrix
2 American History X
3 Gladiator

Mest underskattade matträterna.
1 Fiskpinnar
2 Mjölkmakaroner
3 Knäckebröd

Godast glasssorterna (Inom GBs sortiment)
1 Piggelin
2 Twister
3 Vilken som helst utom "nogger"

Medlemmar ur Regeringen jag helst haft ett privar samtal med.
1 Eskil Earlandsson
2 Mats Odell ( han verkar så trevlig obs stor ironi)
3 Kulturministern

Medlemmar ur regeringen som jag helst sluppit att träffa, ( Göran hägglund räknas inte då jag haft oturen alla redan)
1 Maud Olofsson
2 Jan Björklund
3 Sven-otto Littorin

Saker jag ogillar.
1 Tjejerna som skriker vid mitt skåp ibland
2 Killarna som skriker på bussen
3 SSU

Saker jag gillar.
1 Fotboll
2 Film
3 Matte C

Saker jag tror folk ogillar med mig
1 Arogans
2 Besserwisser
3 Trist, lam

Kommentarer
Postat av: N

Vad är mjölkmakaroner? ;D

2008-12-17 @ 22:17:53
Postat av: elin

fyfan, inget skit mot dansbandskampen.. att du sätter andra avenyn först som trea. Nä, inte okej.

2008-12-17 @ 22:36:03
Postat av: Herman

var är heroes? :O

2008-12-18 @ 17:37:25
Postat av: Anonym

råttan var allt bra festlig

2008-12-18 @ 20:24:05
Postat av: jen

TWISTER - BÄSTA GLASSEN EVER!!

2008-12-20 @ 15:07:14
Postat av: Edvard

Trevligt öppnande :)

2008-12-20 @ 15:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0