Ett stenkast från vägen

Jag och Markus kom till maskerad hos Sophie Säther vid niotiden. Sophie hade valt att klä ut sig till Danny i Grease. Hanna var en jättegullig rödbeta, Clara var isprinsessan i Narnia och Jennie var drak-anki. Markus var en solklar kopia av Lasse Kongo, riktigt snygg. Att han dagen innan berättat att han kört på något i mörkret och inte hittat offret för att sedan komma med ett mystiskt lösskägg är dock diffust. Jag själv lånade min fars kriminalvårdarkläder som jag förövrigt kommer att ha växt i lagom till min 60 års dag. Sedan var det flera andra som också hade klätt ut sig fint. Vidare vill jag hylla Tom och Boba som kom till maskeraden lite senare, det var välkommet. Nu har säkert många listat ut budskapet i detta blogg inlägg. Det handlar såklart om Johan O som fyllt 18 år! Kör för faa-an! :D Han skrev så här i ett pressmeddelande idag på xperteleven :



Pure Johan!

Att bli väckt klockan 00.00 på sin födelsedag av en något berusad Edvard är nog det bästa som hänt mig på länge! Fortfarande en aning borta av sömnen uppfattade jag inte allt som han sa, men "DU ÄR ARTON FÖR HELVETE!!!" fick mig att inse det. Jag är 18 för helvete!



Jag han knappt lägga på innan Tom, Hanna och Bobah frambringade det mäktigaste grattisvrålet jag någonsin varit med om någonsin varit med om! När jag sedan försökte sova var det med ett leende på läpparna, innan jag blev väckt av både André och Elin Hedin. Att bli väckt när man försöker sova kan vara irriterande, men det här gjorde absolut ingenting. Att ha kompisar som bryr sig om en är nog det bästa som finns.



Det jag försöker säga är att jag älskar er alla innerst inne. Dig också Beno, bara du lämnar mina öron ifred  Puss på er!


R.I.P Johan 16 år


Grattis mvh puresauna


Kommentarer
Postat av: Tom

Det är tungt att lämna allt bakom sig, Johan kommer alltid ändå vara lite 16 i mitt hjärta...

2008-10-12 @ 17:48:44
Postat av: Edvard

Tom aga.. Då bultar våra hjärtan tillsammans

2008-10-12 @ 19:30:11
Postat av: Johan "18" Olsson

Johan 18 är nog ändå bättre, faktiskt.

2008-10-13 @ 21:08:32
Postat av: drak-anki

jag vet att du föralltid kommer ha en liten crusch on me edvard.

2008-10-16 @ 17:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0