Kör för fa-an! :D

En stor nyhet har kommit från skogarna i öst. För inte mindre än några minuter sedan fick jag ett samtal från björn. Han berättade med största uppsluppenhet att han fått körkort. Utan anmärkning dessutom. Jag gladdes med honom då jag kommer ihåg hur kul det var att bärga det. Nu får Boba dessvärre en konkurrent inom den totalitära billrörelsen i ”öster om roma regionen”.  Nu återstår att se när den traditionsenliga Max drive in-körningen ska verkställas, som den definitivt ska. Det är vad jag brukar kalla ”The Final Test” och om han klarar det finns det inget mer att bevisa. Ett stort grattis av sublim form!

Det är dags att bränna skivan nu.

 

 


Kommentarer
Postat av: Tom

Grattis Nöjrn!

2008-11-05 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0